ND

poniedziałek, 20 lipca 2015

Postacie

Imię i Nazwisko: Anja Nokolajowa Iwanienko
Dom- Gryffindor
Przynależność- Siódmoklasiści, Rosyjski Skorowidz Czystości Krwi
Funkcja- Prefekt
Patronus: Polatucha
Rodzina: Rodzice

Imię i Nazwisko: Arabella Kray
Dom: Slytherin
Przynależność- Siódmoklasiści
Funkcja: Obrońca
Patronus: Łabędź
Rodzina: Brak (Rodzice skazani na pocałunek dementora)


Imię i Nazwisko: Masako Araki
Dom: Slytherin
Przynależność: Siódmoklasiści,  Angielski Skorowidz Czystości Krwi
Funkcja: Pałkarz
Patronus: Chimera
Rodzina: Rozdzince


Imię i Nazwisko: Riko Aida
Dom- Gryffindor
Przynależność- Siódmoklasiści
Funkcja: Kapitan drużyny, ścigająca
Patronus: Gronostaj
Rodzina: Ojciec (uczy w Hogwarcie latania)

Imię i Nazwisko: Satsuki Momoi
Dom- Ravenclaw 
Przynależność: Szóstoklasiści 
Funkcja- Menadżer 
Patronus- brak
Rodzina- Rodzice

Imię i Nazwisko: Cathrine de Sorel
Dom: Slytherin
Przynależność- Szóstoklasiści, Francuski Skorowidz Czystości Krwi
Funkcja- Prefekt
Patronus- Brak
Rodzina- Dziadkowie i rodzice (rodzice dożywotnio skazani na Azkaban)
Imię i Nazwisko- Yumiko Midorima
Dom- Ravenclaw
Przynależność- Piątoklasiści, Angielski Skorowidz Czystości Krwi
Funkcja- Prefekt
Patronus- Brak
Rodzina- Rodzice i starszy brat Shintaro



Imię i Nazwisko- Yukio Kasamatsu
Dom- Gryffindor
Przynależność- Siódmoklasiści
Funkcja- Prefekt, ścigający
Patronus- Wombat
Rodzina- Rodzice i starsza siostra

Imię i nazwisko: Kojiro Furuhashi
Dom- Slytherin
Przynależność- Siódmoklasiści
Funkcja- Pałkarz
Patronus- Wendigo
Rodzina- Matka (Ojciec skazany na śmierć)

Imię i Nazwisko- Tatsuya Himuro
Dom: Slytherin
Przynależność- Siódmoklasiści, Angielski Skorowidz Czystości Krwi 
Funkcja: Ścigający 
Patronus- Testral
Rodzina- Rodzice

Imię i Nazwisko: Shun Izuki
Dom- Slytherin
Przynależność- Siódmoklasiści, Angielski Skorowidz Czystości Krwi
Funkcja- Ścigający
Patronus- Sokół 
Rodzina- Rodzice (ojciec dożywotnio skazany na Azkaban)


Imię i Nazwisko- Rinnosuke Mitobe
Dom- Gryffindor
Przynależność- Siódmoklasiści
Funkcja- Ścigający
Patronus- Gryf
Rodzina- Rodzice, sześciu młodszych braci i trzy młodsze siostry (tylko on i Seiko są w rodzinie czarodziejami)
Imię i Nazwisko: Shinji Koganei
Dom- Gryffindor 
Przynależność- Siódmoklasiśc
Funkcja- Brak
Patronus- Kot
Rodzina- Rodzice i siostra (jest jedynym czarodziejem w rodzinie)


Imię i Nazwisko: Kazunari Takao
Dom- Slytherin
Przynależność- Siódmoklasiści, Angielski Skorowidz Czystości Krwi
Funkcja- Ścigający
Patronus- Jastrząb 
Rodzina- Matka (ojciec zabity przez Zakon Feniksa)


Imię i Nazwisko: Shintaro Midorima
Dom- Ravanclaw
Przynależność- Siódmoklasiści, Angielski Skorowidz Czystości Krwi
Funkcja- Ścigający
Patronus- Borsuk
Rodzina- Rodzice i młodsza siostra
Imię i Nazwisko: Seijuro Akashi
Dom- Slytherin
Przynależność- Siódmoklasiści, Angielski Skorowidz Czystości Krwi
Funkcja- Szukający, kapitan drużyny, prefekt 
Patronus- Lew Nemejski
Rodzina- Ojciec (matka zabita przez śmierciożerców) 

*Skorowidz Czystości Krwi jest do spis rodów niezbrukanych brudną krwią, każdy kraj ma wlasny

POSTACIE POBOCZNE

Gryffindor

Alexandra Garcia- opiekun domu
Reo Mibuchi- siódmoklasista 
Yoshitaka Moriyama- siódmoklasista
Tetsuya Kuroko- szóstoklasista; szukający 
Taiga Kagami- szóstoklasista; pałkarz 
Daiki Aomine- szóstoklasista; pałkarz 

Slytherin 

Shuuzo Nijimura- opiekun domu

Hufflepuff

Genta Takeuch- opiekun domu
Asala Rasha- siódmoklasista; prefekt 
Teppei Kiyoshi- siódmoklasista; kapitan; ścigający
Kazuya Hara- siódmoklasista; pałkarz
Hiroshi Yamazaki- siódmoklasista; pałkarz
Kotaro Hayama- siódmoklasista: ścigający
Atsushi Muarsakibara- szóstoklasista; obrońca 
Kuoki Furihata- szóstoklasista; szukający

 Ravenclaw

Eiji Shirogane- opiekun domu
Junpei Hyuuga-siódmoklasista; kapitan; ścigający
Kentaro Seto- siódmoklasista; pałkarz
Kiyoshi Miyaji- siódmoklasista; ścigający

11 komentarzy:

  1. Moje dwa misiaczki w Ravenclow xddd Hyuu pls <3 Chcę już czytać, najlepiej całość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś do swoich misiaczków zaliczała Midorina? Myślałam, że bardziej Ci się rzuci w oczy kapitan Riko

      Usuń
    2. To też xD Kiedyś pisałam z BFF ChaosAki HP Au, w którym midorima był z Gryffindoru, a Yuna ze Slytherinu :D Ale tak, Mido jest moim misiaczkiem! Jak myślicz, czemu ma zazwyczaj laskę o moim charakterze, heheszky xD
      ALE RIKO KAPITAN TAK. Chociaż widzę ten trójkąt. W sensie, że Riko - Teppei - Hyuu jako kapitani..kapitanowie? Akashi'ego nie liczę, chyba, że zdominuje Teppeia, zamknie w lochu i uczyni swoim seks niewolnikiem, a wtedy obsypię Cię złotem <3

      Usuń
    3. Chociaż jak o tym głębiej pomyślę, AkaKiyo sprawia, że moja kolacja chce wrócić do świata żywych... Oo

      Usuń
    4. Nie pomyślałam o KiyoHyuuRiko, bo to mnie troszku brzydzi.Zespoileruje Ci, że Akaś nie zrobi z Tepeia seks niewolnika.
      Czyli bardziej niż MidoYu shipujesz MidoSeara

      Usuń
    5. Rozumiem Twój ból, Kiyoshi w czymkolwiek też mnie brzydzi xD (wybacz, cokolwiek się stanie, nie polubię gościa xD). jak zbierze z zaklęcia, które sprawi, że będzie brzydszy, dostaniesz nagrodę xD
      Yu to jakby ja, więc wychodzi na to samo :D Aczkolwiek Yu jest ładniejsza. Na mój widok dzieci uciekają :D

      Usuń
  2. Cieszę się widząc swoje maleństwo w Hufflepuffie, pasuje do niego :D Zapowiada się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę dużo postaci... Jednak mam dobrą pamięć, więc prędzej czy później, uda mi się zapamiętać wszystkie ;) NIECH ŻYJE GRYFFINDOR!

    *Sorry, musiałam xD*

    A tak z czystej ciekawości...
    Skąd się wziął pomysł na takiego bloga? Jeśli można oczywiście wiedzieć.
    *Nie żebym była wścibska... mimo że jestem. Ale ciii. Nikt nie musi wiedzieć*
    Czyżby Harry Potter w TVN natchnął? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na bloga miałam już dawno, ale nie za bardzo miałam czas i chęci na pisanie. Ostatnio usiadłam dopracowałam szczegóły i zaczęłam pisać.
      Wiem, że jest dużo postaci i do tego OC.
      Hp w TVN troszku mnie zmotywowało. Leci dzisiaj moja ulubiona cześć, tylko aktor, który gra Lupina i Snape powinien być młodszy. Wygląd Syriusza można zwalić na Azkaban

      Usuń
  4. Zostawiłaś wiadomość w spamowniku i oto jestem! :D
    Postaci dużo, to prawda, ale chyba nie wszyscy są głównymi bohaterami co oO ?
    Nawet jeśli to i tak skupiam się tylko na moim Kagamim *.*
    No i do tej pory byłam wielką fanką domu węża (no bo tam jest Scor *.- ) ale gdy mój kochany Taiga trafił do Gryffindoru zmieniam swe upodobania!
    Bd stałym gościem, więc się szykuj! :D (choć z komentowaniem u mnie różnie, zazwyczaj się spóźniam X.X )
    Ale szablonik to muszę pochwalić! Jest piękny, cudnyy :* aż się bd teraz zachwycać xd
    Dobra mniejsza, pozdrawiam XD
    PS. Dosyć dziwne połączenie Hp z KnB ale to z pewnością bd ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  5. 22 year old Desktop Support Technician Nikolas Cater, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Pottery. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Jaguar D-Type. najlepsza strona

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Popularne posty

123 Lorem ipsum