ND

poniedziałek, 20 lipca 2015

Rozdział 1

Był ciepły wrześniowy poranek, już od wschodu słońca panowała duchota zwiastująca burze. Pewien ciemnowłosy chłopak próbował przedostać się przez tłum podróżnych znajdujących się na King's Cross, pchał przed sobą wózek z kufrem i klatką, w której wesoło pohukiwała sowa uralska o imieniu Airut. Kasamatsu Yukio, bo tak się nazywał brunet, dziś miał zacząć siódmy rok nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Nareszcie dostał się na odpowiednie miejsce. Rozejrzał po ludziach, czy nikt na niego nie patrzy i wbiegł w barierkę pomiędzy peronem 9, a 10, po czym przeszedł na drugą stronę, gdzie czekał Expres Hoogwart. Było pewno ludzi, a pod nogami przebiegały koty i szczury. Zewsząd słychać było rozmowy. Przez okna było widać, że niektóre przedziały są już zajęte.
-Jak ja nienawidzę tłumów- mruknął pod nosem i poszedł w stronę pociągu. Gdy znalazł się w środku to zaczął się przeciskać przed kolejny tłok. Nareszcie znalazł przedział, w którym siedzieli Aida, Moriyama, Reo. Dziewczyna siedziała przy oknie i zapisywała coś na kawałku pergaminu, mrucząc pod nosem, podczas gdy pozostała dwójka rozmawiała i co jakiś czas chichotała bardzo po męsku. Kasamatsu usiadł na przeciwko Riko. Pociąg ruszył.
-Co robisz?- Zapytał, patrząc na pergamin
-Rozpisuje plan treningów na to półrocze. Tak wiem, powinnam się tym zając w domu i nawet zrobiłam jeden, ale potem sobie przypomniałam, że nie uwzględniłam sprawdzianów...Ja się nie nadaję na kapitana, ty nim powinieneś być. Jak dojedziemy do Hogwartu i pójdziemy do Gracia'i i może to zmieni.
-Aida uspokój się. Nie poznaje cię, o taką panikę mógłbym podejrzewać każdego, ale nie ciebie. Będziesz najlepszym kapitanem jakiego miał Gryffindor- Powiedział szczerze Kasamatsu.- Wiesz jakie są zmiany w innych drużynach?
-Największe ubytki w tym roku mają chyba Krukoni, kto im został ze starego składu? Miyaji, Midorima, Seto i Hyuuga, on, z tego co wiem, będzie teraz kapitanem. Puchonom brakuje tylko jednego ścigającego, a kapitanem będzie Kiyoshi. U Ślizgonów jest cały skład tylko kapitan się zmienia na Akashiego
-Akashi?! Przecież to szczeniak- Oburzył się- Kapitanem powinien być ktoś z siódmej klasy, a propos szczeniaków, gdzie jest Kise?- Moriyama i Reo momentalnie przerwali swoją paplaninę. Kasamatsu zdążył się przez sześć lat przyzwyczaić do tego, że nieustannie biega za nim o rok młodszy Gryfon, zazwyczaj już w pociągu się do niego przyczepiał.
-To ty nie wiesz?- Zdziwił się Reo i spojrzał na Moriyamę
-Czego znowu nie wiem?- Warknął niebieskooki
-W sumie nie wiem, czy Ci to powinienem mówić- Powiedział Mibuchi patrząc na Moriyamę
-Jestem jego najlepszym przyjacielem ja mu to powiem- Odezwał się Yoshitaka- Pamiętasz jak w zeszłym roku Kise poprosił Cię o korepetycje do SUMów, a ty powiedziałeś, że nie masz czasu? On poszedł wtedy do Midorimy, żeby mu pomógł i oni zaczęli się naprawdę dobrze dogadywać. Teraz jak szukałem przedziału to widziałem jak siedzi razem z Krukonami. Naprawdę mi przykro, zwłaszcza, że mieliście się ku sobie…
-Hę...Co masz namyśli mówiąc, że mieliśmy się ku sobie?! Zapamiętajcie na zawsze ja i on nigdy ze sobą nie kręciliśmy, to są tylko wasze chore urojenia!!- Krzyknął Kasamatsu
-No w sumie masz racje. Kise i Midorima bardziej do siebie pasują- Wtrącił się Reo- Krukon i Gryfon, dwie różne drużyny. Powinni być wrogami, a jednak...Kise niszczy skorupę tsundere- Zwrócił się do Moriyamy- Tylko sobie wyobraź jak podczas finałowego meczu Midorima chcę wygrać, ale wie, że Kise też pragnie zwycięstwa, więc postanawia doprowadzić Krukonów do przegranej dla swojego ukochanego i wtedy...
-Wygramy ze Ravenclaw bez puszczania się Kise- Warknęła Riko
Reszta podróży minęła im normalnie. Żadne z nich nie przypuszczało, że ten rok zmieni wszystko, a w czerwcu będą żegnać na zawsze kogoś z tego przedziału.

19 komentarzy:

  1. Lay your finger on Riko and no one will help you run away from me.
    A tak to okeeej :D Kasamatsu z sową, okej, całkiem uroczo :3 Riko, która mówi, że nie pasuje na kapitana?! Cooo :D Przecież ona jest idealnym kapitanem :D Mogłaby prowadzić pluton egzekucyjny :D'
    MidoKise. MIDOKISE. Sounds gay, I'm in. Znaczy się, *chrząka*, to może być ciekawe :3
    Na poczatku krótko (ach, będziesz nas trzymać w niepewności, spoooko), trochę literówek, ale nah. Jest dobrze :D Kiedy będzie więcej? Jak czesto będziesz dodawac coś nowego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I byłam pierwsza *ociera łezkę*

      Usuń
    2. Kasamatsu jest zawsze uroczy.
      Co ma prowadzenie plutonu egzekucyjnego do prowadzenia drużyny? Szczerze mówiąc zastanawiałam się, czy dać ją czy Kasa na kapitana
      Uwielbiam MidoKise odkąd Mido pojawił się pierwszy raz, by porozmawiać z Kise <3
      Od następnego rozdziału spróbuje dać na raz więcej wątków. Następnym razem pojawi się Akaś x ?
      Postaram się dodawać co tydzień

      Usuń
    3. Nie zawsze xd ale u Ciebie mi się podoba :D
      Podobną odpowiedzialność xd Oboje są odpowiedzialni, ale jakoś jak ich porównam (pomijając jakiekolwiek AU, bo u mnie oboje są Alfami dla przykładu), to bardziej widzę ją u sterów. W sumie ma większe jaja niż wszyscy ci faceci z knb razem wzięci :D
      Ostatnio widziałam dużo artów z MidoKise i okej, ładnie się na to patrzy :3 Teraz będę czytać :D
      Akasz zawsze mile widziany!
      Okej :3 Będę czekać :D

      Usuń
    4. To dobrze, bo będzie go dużo
      Z kobietami z KNB się nie zadziera, tylko szkoda że jest ich tak mało.
      Spójrzmy prawdzie w oczy, niektórzy faceci z KNB nie są w ogóle męscy, np. taki Reo
      Nie jestem pewna, czy spodoba Ci się w takiej wersji..

      Usuń
    5. Niestety :/ Chociaż cieżko byłoby wcisnąc kolejne panie, aczkolwiek chciałabym zobaczyć mamę Riko :D To dopiero musi być kobieta!
      Reo to jedna z mniej lubianych przeze mnie postaci, głównie ze względu na to, jak z góry traktował Hyuugę :/
      Zobaczymy :3 Ufam Ci ^^

      Usuń
    6. Mama Riko powinna być choć raz w retrospekcji.
      Dlatego potrzebne mi są OC, bo nie zrobię całej szkoły 4 dziewczynami.
      U Ciebie na blogu widać, że nie lubisz Reo.

      Usuń
    7. No nie? A jest tylko wspomniana w Replacu, jak Kagetora mówi małemu Kuroko i małemu Ogi, że mają nie mowić, że dostali piłkę od niego, bo go żona zabije.
      Nooo... :/ Ten ból z knb że za mało kobiet ;A;
      Po mnie w realu widac, że kogoś nie lubię xD A co dopiero jak pisze :3

      Usuń
    8. Moja koleżanka, która całkowicie nie interesuje się anime po jednym odcinku (chyba Hai vs Kisia) stwierdziła, że jest za mało kobiet.
      Wyobraziłam sobie jak Kage obrywa drewnianą łyżką w łeb od żony.
      Osoby, których nie lubię nie zdają sobie z tego sprawy dopóki ktoś ich nie uświadomi. Normalnie ze mną rozmawiają, a ja się zastanawiam, dlaczego oni się do mnie w ogóle odzywają.

      Usuń
    9. Oj jest, niestety. Shounen... :/
      haha xD Lepsza łyżka niż wałek xD
      Ej to nieźle Oo Zazdroszczę, nie umiem tak. Ale z drugiej strony też nie chce mi się gadac z nimi tak, jak gdyby było okej etc xd

      Usuń
  2. No, zapowiada się ciekawie :D Moje Słoneczko już w pierwszym rozdziale więc zostanę tu na dłużej z pewnością. Trochę mi się nie spodobało jak Riko mówiła, że się nie nadaje na trenera, ale poza tym to wszystko w porządku! Czuję w kościach ból shipperów KiseKasa/KasaKise. XD A wracając jeszcze do Riko, to może po prostu ja w głowie mam zbyt silnie ukształtowany jej obraz jako dośc pewnej siebie dziewczyny na odpowiednim stanowisku. Zastanawia mnie też, czy Kasa będzie takim głównym-głównym bohaterem, czy często przeplatać się będą inni, ale to pewnie się okaże już przy następnych rozdziałach :)
    weny życzę :3
    xoxo,
    KagaKuro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czuje ból shiperów KiseKasa, pewnie dlatego że do nich należę.
      Ja widzę Riko troszku inaczej jako kapitana, który bardzo się czuje odpowiedzialny za swoją drużynę, ale za to w sytuacjach kryzysowych jest niezastąpiona.
      Postaram się wprowadzić więcej wątków, w końcu mam cały Hogwart do ogarnięcia.
      KagaKuro

      Usuń
  3. No no super rozdział ^^ Weny życze i pozdrawiam :) Ps. Zapraszam na swój blog ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^-^ Nie dałaś żadnych namiarów na swojego bloga

      Usuń
  4. Em... czuję się trochę nieswojo. Pominęłam coś? Oglądałam i czytałam Harre'go Pottera tyle razy... na pewno nie pominęła bym żadnej postaci. Więc czemu wszyscy znają postacie, a ja nie? *Czysta frustracja* Na serio, pominęłam coś? *Wzdycha* Dobrze, już się ogarniam. Podczas czytania złapałam chyba tylko jedną literówkę: ,,pewno''. Literówka, prawda? *Wybacz, nie lubię wytykać innym błędów* A pomijając, bardzo przyjemnie się czytało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To opowiadanie jest crossoverem Hp i Kuroko no Basuke, dlatego jak pisałam u Ciebie na blogu to Cię tylko informowałam, bo nie wiedziałam, czy jesteś w obu fandomach. Jak będziesz miała pytanie o jakąkolwiek postać to możesz śmiało zapytać.

      Usuń
    2. Aaaaaaaa teraz kumam! Dziękuję za wyjaśnienie ;D Póki co będę poznawać postacie podczas czytania rozdziałów ;)

      Usuń
  5. Złapałam mały błąd :/ Ale tylko jeden! XD ( u mnie ich pełno x/x)
    Panikująca Riko? Kise z Midorima? Lepiej, Kise UCZĄCY SIĘ??
    Nie no, to super XD
    Już widzę ten konflikt i romans w tle pomiędzy Riko i Hyugą... Bo tak zrobisz, prawda ? XD
    No ale te ostatnie zdanie?? Kogo bd musieli pożegnać? Kto umrze? oO
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wieczór~! Kimie wzięła się za czytanie :)
    Pierwsze pytanie podczas czytania to "Gdzie jest Kise?" o.O Jak przeczytałam o ciemnowłosym chłopaku to od razu myśl, że blondwłosy też powinien się pokazać xp
    Akashi nie jest szczeniaczkiem. To lew~! :D
    Kise i Midorima~! O.O Nie powiem ale parka niecodzienna lecz podoba mi się ^^ A Kasamatsu niech nie zaprzecza, że między sobą nie kręcili. Po prostu Kasamatsu nie jest kumaty w tych sprawach,tak jak Harry Potter >p<
    Idę czytać dalej~! ;*
    #Kimie

    P.S. Dodałam "Obserwatorów" na bloga, więc możesz kliknąć ;)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Popularne posty

123 Lorem ipsum