ND

sobota, 7 listopada 2015

Rozdział 6

Był drugi tydzień września. Jak na razie pogoda dopisywała. W takie ciepłe dni każdy chciałby spędzić czas w przyjaciółmi na błoniach, albo rozegrać mini mecz quidditcha, jednak nie każdy miał taką możliwość. Do tych biedaków zaliczał się model z okładek magazynu "Czarownica". Nieszczęśnik ten przez swój brak skupienia na lekcjach w zeszłym roku ledwo przeszedł do szóstej klasy, więc był wręcz zmuszony do brania korepetycji od wiecznie nadąsanego krukona, wierzącego we wróżby. Na początku poprosił o pomoc kolegę ze starszej klasy, ale Kasamatsu wykręcił się brakiem czasu i chęci.
Tak więc siedzieli teraz razem przy stoliku w bibliotece i uczyli się. Midorima tłumaczył dokładnie Kise prawo Gampa. Blondyn naprawdę starał się go słuchać, jednak wszystko go rozpraszało: przechadzanie się bibliotekarki, śmiechy zza okna, każda osoba, która weszła do pomieszczenia, więc postanowił, że skupi się na swoim korepetytorze. Spojrzał na palce lewej ręki owinięte bandażem, który ściągał tylko do gry, by nigdy nie pudłować, na jego szmaragdowozielone oczy otoczone gęstymi rzęsami i chronione przez okulary, na wąskie acz pełne usta, na włosy w kolorze trawy, na prosty nos. Blondyn zdawał sobie sprawę ze swojej urody, na korytarzu odwracały się za nim kobiety i niektórzy mężczyźni, jednak w porównaniu do krukona wyglądał jak zwykły śmiertelnik, zaś zielonooki miał w sobie coś niezwykłego. Dopiero teraz gryfon sobie uświadomił, że jego korepetytor jest przystojny. Kise zdawał sobie doskonale sprawę z plotek jakie krążyły na temat ich dwójki po Hogwarcie, jednakże nigdy nie brał ich do siebie.
-Czy ty mnie w ogóle słuchasz?- Zapytał zirytowany krukon.
-Oczywiście- Odpowiedział Kise trochę za szybko.
-To odpowiedz na moje pytanie.
-Zamyśliłem się, przepraszam- Powiedział robiąc skruszoną minę, która zazwyczaj działała, jednak nie teraz.
-Tracę z tobą czas- Odpowiedział zrezygnowanym tonem Midorima poprawiając okulary- Zapytałem Cię o wyjątki od prawa Gampa- Powiedział po czym spakował swoje książki, wstał i ruszył w stronę wyjścia z biblioteki.
-Midorimacchi czekaj!- Zawołał za nim Kise i złapał go za nadgarstek by go zatrzymać. Profesor Garcia dała mu wyraźnie do zrozumienia, że jeśli nie poprawi stopni, nie będzie mógł być w drużynie. Stali tak przez parę sekund podczas, których krukon przybrał bordowy kolor z zażenowania, w końcu wyrwał swoją rękę w uścisku gryfona. Wrócili do stolika, teraz nie tylko Kise nie mógł się skupić na ich lekcji.

Izuki siedział na opustoszałych trybunach Slytherinu, obserwując sprawdziany do drużyny Ravenclaw. Jednak nie przyszedł tu przez ciekawość, nie obchodził go skład krukonów, ani ich taktyka, po prostu musiał pobyć sam i przemyśleć kilka spraw. Wziął na siebie misje, której nie mógł sprostać, a rezygnacja była niemożliwa. Z nocy na noc coraz mniej spał, czego dowodem były sińce pod oczami, bał się, że mogą zostać przyłapani, on i jego przyjaciele. Ostatnio nawet zauważył, że Garcia zwraca na Himuro więcej uwagi jakby coś wiedziała. Shun nie chciał wątpić w swojego przyjaciela, ale już sam nie wiedział co myśleć. Niby Tatsuya najlepiej ukrywał uczucia, ale ludzie, którzy go dobrze znają, potrafią z niego czytać jak z księgi. Do takich ludzi niestety należała nauczycielka. O Furuhashiego się nie bał, gdyż dobrze wiedział, że on sobie z każdym poradzi.
-O czym tak myślisz, Sokole?- Usłyszał za sobą kobiecy głos. Odwrócił się i ujrzał blond ślizgonkę z brązowymi oczyma. Miała na sobie mundurek, włosy związała w luźny warkocz, a w ręku trzymała kubek z napisem "smart, beautiful, dangerous". Jeszcze była Arabella, która zawsze znajdowała w centrum uwagi, lubiła, gdy chłopacy i niektóre dziewczyny oglądały się za nią na korytarzu, lubiła nawet zazdrosne spojrzenia koleżanek, które chciały być na jej miejscu. Ślizgon doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że w końcu ktoś może zauważyć coś niepokojącego u blondynki. Dosiadła do niego. Gdy tylko podeszła poczuł zapach gorącej czekolady.
-Patrzę jak krukoni trenują- Skłamał szybko. Dziewczyna oparła głowę o jego ramię.
-A tak na prawdę?- Zapytała. Izuki rozejrzał się sprawdzając, czy nie są podsłuchiwani
-Możemy nie dać rady- Odpowiedział po dłuższej chwili. Blondynka od razu spojrzała na trenujących - Nie chodzi mi o quidditch...Mogę łyka?
-Chyba nie chcesz zrezygnować? Dobrze wiesz ile możemy zyskać- Powiedziała, dając mu swój kubek z czekoladą.
-A myślałaś o tym ile możemy stracić?- Zapytał upijając łyk gorącej czekolady. Dzień był ciepły, ale gdy siedziało się na takiej wysokości można było zmarznąć-Nie, nie chcę zrezygnować- Dodał szybko- Ale idzie nam zbyt wolno i nauczyciele patrolują korytarze razem z prefektami...
-Pogadamy o tym później- Ucięła- Mam wrażenie, że ktoś nas obserwuje- Szepnęła mu na ucho- Jak myślisz krukoni będą mieli w tym roku z nami jakąś szanse?- Zapytała zmieniając temat.
-Możemy mieć problem z Hyuugą.
-Racja, ma fajny tyłek, może rozpraszać w czasie gry- Powiedziała
-Chodziło mi o jego rzuty z odległości...

12 komentarzy:

  1. Jest 6 rozdział...! *^* C-Choć myślałam że będzie dłuższy..:c A-Ale i tak był super..! C-Czy to tylko moje u-urojenia..? Czy może t-tam było MidoKise..? ;-;
    T-To moje urojenia prawda..? ;-; Midorima, który tłumaczy Kisi prawo Gampa...Ona ma tyle cierpliwości...xD
    Jak tak teraz myślę...To byłoby logiczne...Kise nie może się skupić na nauce, nie ze względu na hałasy czy inne osoby...Tyle ze względu na swój obiekt westchnień, który siedzi tuż przed nim...;-; *Aiko i jej wyobraźnia*
    Izuki <3 L-lubię Izukiego..<3 Podjął się jakiejś misji...a-ale jakiej..? Cem wiedzieć ;-; C-Czekam na 7 rozdział..! ;-;
    D-Dużo weny życzę..! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie potrawie pisać długich rozdziałów (T_T)
      Ja na miejscu Glona już dawno strzeliłabym Kisi w łeb za nie słuchani mnie.
      Tak szybko się nie dowiesz o misji Izukiego
      Dziękuje za wenę, przyda się

      Usuń
  2. Kuroko no Basuke czytałam całe, ale drażniła mnie ilość słodkich postaci i całe seirin, ale zrobię wyjątek dla HP.
    Skąd ty wzięłaś pomysł na ten crossover?
    Podoba mi się pomysł, tytułowym portretem jest Hanamiya, nie?
    Długość rozdziałów nie zachwyca, ale się nie czepiam tego, znajdę inny powód do marudzenia.
    Błagam nie rób Kise z Midorimą, tylko z Aomine (jeden z niewielu pairingów,które lubię)
    Wiesz co by było urocze? Gdyby Izuki zrezygnował z misji i ta jego dziewczyna by go zajebała nożem
    I tak przechodzimy na postacie stworzone przez Ciebie:
    -Anja Iwanienko- Lubię takie socjopatyczne postacie
    -Yumiko Midorima- niech zgadnę będzie taką słodką, nieśmiałą niezdarą i ogólnie mdła
    -Cathrine de Sorel- kolejna super słodka
    -Arabella - czyżby Mary Sue
    Oczywiste jest, że zrobisz Akashiego z Reo, to chyba żadna tajemnica
    Boli mnie brak Imayoshiego w postaciach

    GSPESS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś widziałam na fanartach Kiseki w Hogwacie
      AoKise jest moim NOTP bardziej niż jakikolwiek pairing we wszystkich anime.
      Chyba mamy inne spojrzenie na rzeczy urocze...
      Ciesze się, że podoba Ci się Anja, a jeśli chodzi o pozostałe OC to mam nadzieje, że uda mi się uniknąć tego o czym napisałaś.
      Imayoshi może jeszcze kiedyś się pojawi

      Usuń
  3. Rozdział~! ^w^ Może i krótki ale jest :D
    Kise i Midorima. Hmmmm.........Raz, a może dwa razy czytałam z nimi one- shota. Ale i tak jakoś Kise już bardziej pasuje mi do Kasamatsu. xp A najbardziej do Aomine ale to moje widzi-mi-się. >p<
    Czai się z-ł-o~! (A ja się na to cieszę >w<) Akcja musi być i to nie tylko ta łóżkowa :D Heheszki~! <3
    "-Możemy mieć problem z Hyuugą.
    -Racja, ma fajny tyłek, może rozpraszać w czasie gry- Powiedziała"- Padłam XP Hihihihi~!!! <3 Oj~! Chyba nie wygrają przez to meczu >p<
    Rozdział fajniuśki~! *.* Coś w końcu do poczytania- ostatnio pustki na blogach. -.- U mnie też ;-; Ale ciii~! ;)
    Czekam na więcej *.*
    Weny~!!! o.-
    #Kimie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MidoKise częściej spotykam na fanartach niż w fanfickach. U mnie każda chodźmy mała wzmianką o nietypowym pairing wywołuje fale fangirlu.
      Oczywiście to Hogwart, tu zawsze czai się zło.
      chyba nie wygrają
      Też mnie bolą pustki na blogach. Jeśli chodzi o twojego bloga to napisałabyś Mikado x Aoba, proszę, proszę, proszę...

      Usuń
    2. Ta ciekawość co wyniknie z danego paringu ^^
      Możliwe, że napiszę Mikado x Aoba, gdy powróci do mnie wena >p< Od Halloween jakoś nic nie przychodzi mi do głowy -.- Ale się postaram o.-
      #Kimie

      Usuń
    3. Ja od razu tworze własną wersje szukam, więcej dzieł fandomu do tego pairingu.
      Dziękuje ;* Mam nadzieję, że wena wróci szybko.
      Przepraszam, że odpisuje w takim poślizgiem

      Usuń
  4. PRZEPRASZAM ŻE TAK PÓŹNO KOMENTUJĘ, NIE MIAŁAM CZASU WCZEŚNIEJ ;___;
    Czy. Ty. Planujesz. Zeswatać. Kise. Z. Midorimą?! Szczerze mówiąc, w życiu się z takim pairingiem nie spotkałam, ale… ale z pewnością jest ciekawy x’D Lubię nietypowe pairingi i w ogóle~
    Rozwalił mnie fragment o facetach oglądających się za Kisiakiem, huhu xD
    A Kasamatsu jest głupi x.x od pewnego czasu bardzo znielubiłam KasaKise
    Izuki taki kochany kiedy się martwi ;w; wiem że tutaj chyba ma ambicje na zostanie tym złym (albo i nie, wychodzi na to że trochę mietnki jest xD), ale ja tam swoje wiem ;;
    Kroi się jakaś grubsza intryga, wszyscy coś knują, napięcie rośnie… ale tyłek Hyuugi jest od tego wszystkiego ważniejszy! <3
    Pragnę więcej Akasza i Hanamisia. Tyle tu tajemnic, już nie wiem na co się jarać .w.
    Jeszcze raz przepraszam, że komentuję tak późno ;_; chcę już kolejny rozdział, chcę wiedzieć o co chodzi uwu

    Weny życzę~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne, zer późno, ważne, że komentujesz ლ(╹◡╹ლ)
      Z nietypowych pairingów lubię jeszcze MuraKise i AoMido z tymi panami
      Kasamatsu to jedna z moich najukochańszych postaci, ale zgodzę się z tym, że jest przygłupi.
      Dlaczego znielubiłaś KiseKasa? Ja ostatnio też ten pairing uwielbiam, ale to wszystko wina AoKise, w których Kisia mnie tak drażniła, że uznałam, że nie zasługuje na Yukio
      Mała poprawka, Izuki jest zawsze kochany
      Będzie więcej Akasia i Hanamisia
      Dziękuje za wenę

      Usuń
    2. Kasamatsu co prawda jest fajny, ale jakoś tak nie widzę go z Kise. Po prostu przejadł mi się ten pairing x.x ale znając mnie i moje zmieniane upodobań co pięć sekund, za tydzień będę fangirlem KasaKise ;-;
      huh, mnie znowu wkurza Kisiak w ogóle, a szczególnie w KiKuro... jakbym miała mówić o swoim NOTP, to chyba byłoby to KiKuro
      awh tak, jest kochany że ojacię <3
      Yay, yay, więcej Akasza~ i najlepszego obrazu ever Hanamiyi x'D

      Usuń
    3. Kiedyś KiseKasa należało do mojego trio pairingów, ale troszku mi to zbrzydło.
      KiKuro chyba nigdy nie czytałam, może dlatego, że nigdy mnie nie ciągnęło do pairingów z Kuroko.
      Chciałabym mieć taki obraz z Hanamiyą z pokoju

      Usuń

Statystyka

Popularne posty

123 Lorem ipsum